خدمات پس از فروش

خدمات مشتریان

یکی از دغدغه های افراد در خرید محصولات به روش اینترنتی، خدمات پس از فروشی می باشد که کسب و کار ها به مشتریان خود ارائه می دهند. به همین منظور ما نیز در مجموعه آلوره مارکت تمام تلاش خود را می کنیم تا خدمات پس از فروش کاملی را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه دهیم تا بتوانید خریدی امن و مطمعن داشته باشید. 

ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا با پشتیبانی همه روزه خدمت مشتریان عزیز، در صورت بروز مشکل و یا نیاز به عودت کالا، به شما مشتریان عزیز کمک نماییم. 

ضمانت بازگشت کالا

ما در فروشگاه آلوره مارکت تمام تلاش خود را می کنیم تا خدمات پس از فروش کاملی را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. به همین منظور می توانید در صورت بروز در هر یک از سفارشات، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا روش های عودت کالا را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. شما عزیزان می توانید به راحتی با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا از شرایط بازگشت کالا آگاهی های لازم را بدست آورید. 

پیگیری سفارشات

برای پیگیری سفارش، لطفا شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را در کادرهای زیر وارد کرده و دکمه پیگیری را فشار دهید. شماره سفارش از طریق رسید و ایمیلی که به شما ارسال شده در اختیارتان قرار گرفته است.